Малим і середнім сільгоспвиробникам до 1000 га виробляти якісний органічний продукт значно легше, ніж агрохолдингам. Але щоб такі фермери мали змогу рости і розвиватися у напрямку органіки, їм слід об’єднуватися навколо організації, яка має значний досвід роботи на органічному ринку. Таку думку під час Другого органічного Конгресу, який цими днями проходить у Одесі, висловив власник Торгового дому «Соєвий вік», засновник групи компаній UA Group Олександр Ушаков.

«Варто пам’ятати, що малим і середнім сільгоспвиробникам до 1000 га виробляти якісний органічний продукт значно легше, ніж агрохолдингам. Оскільки за короткі проміжки часу виконати значну частину механічних операцій на полях під силу фермерам, які мають у своєму розпорядженні декілька сотень, а не тисяч гектарів таких земель. Тому для малих і середніх сільгоспвиробників ніша органічного виробництва є досить перспективною.

Для малих і середніх сільгоспвиробників ніша органічного виробництва є досить перспективною.

Але для того, щоб пройти перехідний етап і почати працювати з органікою, потрібні час і ресурси, чого не завжди вдосталь вистачає саме дрібним фермерам. Подинці вирішувати проблеми сертифікації, вирощування, зберігання і транспортування органічної продукції, пошуку ринків збуту невеликим фермерським господарствам досить складно. Тому, щоб такі фермери мали змогу рости і розвиватися у напрямку органіки, їм слід об’єднуватися навколо організації, яка має значний досвід роботи на органічному ринку. І цим досвідом ми готові ділитися», – відзначив експерт.

Андрей Мороз

Главная победа – победа над самим собой

Відповісти

Введіть свій коментар!
Вкажіть, будь ласка, своє їм'я