А ви помітили, що зареєструвавшись у Фейсбуці, можна забути про велику кількість сайтів аграрної тематики? Поки форуми потихеньку доживають свого віку, у бій вступає соціальна мережа.

  • Агроновини
  • Сторінки компанії-виробників або дистрибуторів
  • Сторінки наукових інститутів, державних установ тощо
  • Скандали, інтриги, розслідування
  • Гуртки агрономів

Агроновини

Найбільшою популярністю користуються сторінки, які публікують новини. Їх багато. Дуже багато. Окрім фейс-версій друкованих видань, сайтів новин, масово почали з’являтися ще і сторінки корпоративних новин. Кожна фірма, яка існує не перший день, вважає за потрібне створити власний міні-портал новин.

Коли сторінки з агроновинами отримують свого читача:

1. Сторінка друкованого видання. Журнал або газету добре знають офлайн, а сторінка видання в мережі не потребує передплати та довгого очікування. Приклади: журнал “Пропозиція”, “AgroOne”, “Агроексперт” та інші.

2. Коли за ними хочеться і треба пильнувати. Найчастіше це сторінки партнерів по бізнесу, паблік конкурентів, аби бути в курсі новин та акцій, сторінки потенційних клієнтів чи партнерів.

3. Коли це не перевантажує мозок. Виграшно виглядають сторінки, які розбавляють суворий професійний контент жартами, цікавими фактами, мемами на тему та інтерактивом.

4. Коли це масштабно. Мається на увазі охоплення сфер. Це стосується тих пабліків, які націлені на максимальне охоплення аудиторії. Що бджоляру до ваших плугів?

 

Сторінки компанії-виробників або дистрибуторів

Це окремі планети, які часто дуже схожі між собою. І у більшості випадків вони заточені лише під себе коханих та продукують новини, які стосуються їхньої продукції, виставок, на яких вони побували тощо.

Чого дійсно не вистачає так це інтерактиву. Хвалити себе і забувати про клієнта, даючи йому лише мегабайти реклами ось основний контент. Однак, є і приклади активної взаємодії з користувачами соціальної мережі. Гран мерсі тим, хто не жадібний і викладає реальні технології вирощування, статистику за результатами дії продуктів тощо.

 

Сторінки наукових інститутів, державних установ тощо

Одразу виключимо навчальні заклади мова йде про дослідницькі інститути. Інформація на таких сторінках викладена максимально чітко, наведені документи, на які посилається матеріал, або ж вказані експерти, якими можна прикриватися, висловлюючи потім в переказах свою думку. Ще одна перевага інформація з перших рук. Частіше без казкових припущень та лобіювання власних інтересів.

Приклади таких сторінок МінАПК України, Органічна Україна, Український Клуб Аграрного Бізнесу тощо.

 

Скандали, інтриги, розслідування

Певно, це найкращі пабліки для розвантаження мозку та для отримання тієї здорової злості, яку можна вилити на традиційних кухонних посиденьках. “Черговий політичний блазень, який до агросектору має таке ж відношення, як Кличко до балету, сказав щось дуже нецензурне про когось, хто має більше відношення до агросектору, аніж Кличко”. Або ж ганяються за сенсаціями типу “У бабки Варки з Чернігівщини коза дає золоте молоко”, а насправді то у бабки блискітки з китайської хустинки посипались. Але хайп є хайп необхідна кількість переходів є, а лайками та репостами взагалі завалили.

Величезна перевага таких пабліків оте саме в коментах. Там такі баталії, такі погрози, що Ляшко би плакав разом зі всією ВР в обіймах.

 

Гуртки агрономів

Скажена спільнота. Там збираються досвічені знавці та новоспечені фермери. Коли заходить з питанням хтось новенький от тобі й порада, купа запитань, аби показати, що тут бозна-хто не ходить, і батл бородатих сивочолих у професії агрономів.

Супер-ідея, супер-виконання, тому що можна звернутися з будь-яким питанням і отримати варіанти рішень. Однак потрібно обирати обережно. Спільнот багато, деякі напівмертві.

Приклад крутого проекту Скажений Агроном.

У будь-якому випадку, читати є що. Однак дізнатися, чим живе сусід по грядці складно. В мережі фермерські господарства практично не мають офіційних сторінок. А ті, що мають, страждають від нестачі якісного контенту або ж відсутності аудиторії. Часто трапляється, що в цьому просто немає потреби. Але ми знаємо, що це не так і вже готуємо підбірку на тему: “Як ФГ існувати на ФБ”.

Юлия Топонар

Немає нічого мінливішого, ніж погода

Відповісти

Введіть свій коментар!
Вкажіть, будь ласка, своє їм'я