Це абсолютний антирекорд з перевантаження, зафіксований на габаритно-ваговому комплексі в Україні. Минулий антирекорд був майже вдвічі меншим.

Новим антирекордом з перевантаження став випадок, коли при нормі 40 тонн повна маса вантажівки становила 202 тонни. Цей транспортний засіб рухався з Одеської області в Івано-Франківську. Минулого року рекордним було 115-тонне завантаження фури зерном.

Про це повідомляє портал Auto24. Він зазначає, що працівники Укратрансбезпеки на вагово-контрольних пунктах щодня виявляють разючі випадки перевантажень.

Майже кожне 10 зважування на ГВК – з разючим перевищенням вагових параметрів, повідомляє Кремінь. Це дозволило з початку 2018 року перерахувати до державного бюджету 6 249 601 гривню.

За словами нардепа, прикладом антирекорду з перевантаження був випадок, коли при нормі 40 тонн повна маса машини становила 202 тонни. Цей транспортний засіб рухався з Одеської області в Івано-Франківську. Минулого року рекордним було 115-тонне завантаження фури зерном.

Надзвичайні випадки порушень законодавства про автомобільний транспорт у 2018 році розміщені на сайті “Укртрансбезпеки”. Там також є інформація про величезні штрафи, які накладаються на перевізників.

– На жаль, ці кошти на пішли не на розширення штатів УТБ принаймні на 50%, як це передбачають розрахунки. Саме тому нарешті придбані ГВК на дорогах України, на яких перевізники досі встановлюють “антирекорди”, доволі часто має безсистемний характер, – говорить Тарас Кремінь. Перевантаження – одна з головних причин пошкодження полотна наших доріг, особливо влітку. Адже найбільша повна маса фури, на яку розраховані наші дороги, становить 40 тонн.

Читайте також: Перевозки зерна автотранспортом становятся нерентабельными

UA GROUP

Ми – журналісти, які працюють на аграріїв, а не навпаки.

Долучайтесь до нашої дружної команди, до колективу думаючих людей.

Приєднуйтесь до UA Group Media!

Відповісти

Введіть свій коментар!
Вкажіть, будь ласка, своє їм'я