Сучасний агробізнес цікавий тим, що в ньому завжди можна знайти слабо заповнені ніші, придатні для отримання непоганого прибутку. Прикладом такої ніші є вирощування люцерни.

Цій багаторічній траві сімейства бобових незаслужено не приділяється достатньо уваги вітчизняними аграріями. Тим часом люцерна – це цінна кормова культура. Її сіно містить багато клітковини, протеїнів, амінокислот, вітамінів і інших елементів, необхідних для організму домашніх тварин, передає Agronews.

Ділянка землі, засіяна люцерною, дає урожай наступні чотири-п’ять років. Протягом сезону, скошувати зелену масу цієї культури можна в середньому п’ять разів. При дотриманні технології вирощування, з одного гектара люцерни виходить 9-10 тонн сіна, а в умовах штучного зрошення – 15-20 тонн.

Після люцерни грунт, на якому вона росла, має поліпшені властивості, так як ця рослина сприяє накопиченню в ній азоту. Тому люцерна – ще й прекрасний сидерат.

Для зацікавившихся даною культурою агроінвесторів аналітиками компанії Pro-Consulting розроблений бізнес-план високорентабельного підприємства.

Проектом передбачено вирощування люцерни на площі 1,5 тис. гектарів. Такої плантації досить для отримання щорічно більше 100 тис. тонн зеленої маси. Врожай, після скошування, буде висушуватися на сіно і продаватися на експорт в арабські країни.

Для максимальної ефективності діяльності господарства необхідно правильно вибрати його місце розташування. Воно повинно бути сприятливе для зростання люцерни і мати хороший доступ до морських портів, з яких сіно відправлятиметься покупцям. Тому південно-східні регіони нашої країни, зокрема Запорізька і Дніпропетровська області, підходять найкраще.

Використання насіння люцерни сорту Серафима дозволить збирати з кожного гектара близько 690 центнерів зеленої маси, з якої вийде 170 центнерів сіна. Останнє буде продаватися в валках по 20 кг.

На другий проектний рік сума реалізації продукції складе більше $ 1,27 млн, в наступні три роки – більше $ 2,32 млн.

Динаміка доходів за Проектом

Вкладені в проект кошти повернуться до інвестора у вигляді прибутку, з урахуванням дисконту, протягом 26,8 місяців або трохи більше двох років.

За матеріалами: Pro-Consulting 

Александра Ильченко

Ніщо так не прикрашає наш агросектор, як блондинки 🙂

Відповісти

Введіть свій коментар!
Вкажіть, будь ласка, своє їм'я